tisdag 5 juli 2011

Ett nytt delmål!

Jag blev lite inspirerad av min klasskompis att sätta upp delmål för att sporra mig lite.
Så till den 1 augusti ska jag ha hunnit ned till 80 kg hade jag tänkt!
Om det är möjligt?
Javisst... det tycker jag!
Men jag får nog kämpa för det tror jag!

Nu väger jag 85,9 så det är nästan 6 kg som ska väck på 4 veckor!
Inte alls omöjligt... men med facit i hand på mina tidigare veckor så kanske det inte alls går...
Jo, kanske om det blir en eller två -4 kg veckor ;)

Ja, det återstår att se!
Jag kämpar på!!
Funderingar om vad jag ska belöna mig med är många!
Bland annat "singles" har jag funderat på...
Dyrt som stryk.. men vaddå, folk har löshår och lösnaglar och allt möjligt löst *S*
Nackdelen är väl att det inte finns häruppe i norr *morrar*
Jag får gräva vidare!! 

♥ Ya!

2 kommentarer:

  1. Jamen det är väl klart att du fixar det! Speciellt med en så läcker morot att se fram emot! Det blir ju som en uppåtgående spiral när man går ner i vikt. Ju mindre du väger, desto mer orkar du, och då har du bättre förutsättning att träna så du går ner ännu mer... :) Hejja hejja!!!

    SvaraRadera
  2. Oroa dig inte för det där + - o kära du, har man gått ner så mkt som du gjort på så kort tid så behöver nog kroppen ändå vila lite. :-) Nya tag i veckan, hejaheja!

    SvaraRadera