lördag 23 mars 2013

Frisk, jo tack :)

Äntligen har förkylningen, hostan och magsjukan gett med sig! Frisk som en nötkärna och peppad upp till tänderna på att fixa kroppen inför beach 2033! (Och nä, jag skrev inte fel, jag menar 2033) Långsiktiga mål är ju bra... Jag har löst kort på gymmet och ska snart lösa ett nytt korpenkort (mitt gamla går ut på fredag, jag har några klipp kvar, så jag får klippa upp dem under veckan).

Woop woop, nu är jag på gång!



Jag kommer dessutom under april inte äta något sött! (fast jag börjar nu) Inget godis, inga kakor eller chips, bara nyttigheter. Jag ska dessutom köpa mig en torkugn, såg att OBH nordica hade en till en inte alltför dyr peng. Då kan jag torka blåbär (sååå gott, som russin nästan), göra hallonremmar á lá AliceAugusta, torka äpplen, och massa annat gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar