tisdag 10 januari 2012

En liten morot!

Jag har funderat och funderat...
Vad som kan tänkas vara en morot till mig, jag har jättesvårt att säga vad som kan vara en morot...
detta eftersom när jag vill ha något så köper jag det!
Men nu NU har jag hittat det!

För varje 10 kg jag går ned ska jag unna mig en Ester Elenora klänning!!
Dom är ganska dyra, ca 1500-2000 kr st och det är inget man ställer sig och steker köttbullar i...
Om jag inte räknat hel fel så blir det 3 klänningar som jag kan köpa.
Nackdelen är kanske vilken storlek jag ska ta, eftersom om 10 kg så väger jag ca 75 skulle jag tro
och jag vet inte, men jag vill inte ha en klänning som är åt skogen för stor när jag är klar...
jag kanske får köpa mig ett presentkort på summan och lägga undan det tills jag är klar!

Dessutom (tur att detta är en låst blogg) så ska jag operera mig när jag nått målvikt!
Jopp, en full bukplastik blir det då!
Så det får jag spara till också, jag vill ju helst inte ta ett lån, men det kanske jag måste
med tanke på att det kostar ca 80 000 kr...
Men då blir jag av med bukhänget som INTE kommer att dra tillbaka.
Orsaken till att jag vet detta är att det inte drog tillbaka sist jag gick ned till 56 kg... 

Tjingeling och tack för titten!

2 kommentarer:

  1. De där har jag funderat på, om det blir bukhäng efter att man gått ner.
    Det SÄGS att de ska dras tillbaka om man inte går ner i vikt för fort, ja det är vad jag har hört iaf....

    SvaraRadera
  2. Blir det mycket bukhäng tror du?
    Hur har du gjort för att lyckas gå ner 56 kilo?
    Nyfiken då jag ska gå ner liknande

    SvaraRadera