söndag 22 januari 2012

Måste bestämma mig för ett delmål!

Att ha delmål på vägen är bra 
Jag vet av erfarenhet att man blir mer peppad av att ha "små stopp" på vägen mot målet!

Nu väger jag hemska
86,3 Kg (måndagens vikt)

Mitt första delmål får helt enkelt bli 80, rund och bra siffra!
Jag ska fota mig nu så jag har nåt att jämföra mig med.
Jag har ju inga riktiga tjockisfoton på mig, 
och jag ångrar lite att jag inte fotade mig när jag startade med VV.
Då vägde jag 96,7 kg...
Huh, hur kan man egentligen låta det gå så långt?!??

Men jag ruckade ju lite på mina principer under senhösten och tog till Nutrilett och naturdiet.
Men usch! 
Det var inget för mig kan jag säga
Nu vet jag varför jag propagerat viktväktarna så hårt!
Det är för att det är det enda som funkar för mig.
Tur att vi alla är olika :D

Tjingeling!!

1 kommentar:

  1. You Go Girl!!!
    Här ska man iväg å vägning med viktgruppen, bävar mej....

    SvaraRadera