fredag 3 juni 2011

Kanske nåt kilo plus...?

Gårdagen började ju bra...
Jag jobbade och stegräknaren tickade på.
Men så åkte jag och Anna till Jennifer som bjöd på den underbaraste godaste smörgåstårtan som någonsin gjorts!!
Till efterrätt så blev det glass och jordgunnar!
Såååå himla gott!

När jag sedan kom hem så stod maken redo att agera grillmästare...
(bild från Allt om mat)

Så jag åt nog en hel del förmycket igår till middag :/
Potatissalladen smakade som om den var tillagad av änglar!!!

Ah, well... om jag plussat, så var det värt det!
På tal om plus, nu ska jag ut å gå!!!

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. "Potatissalladen smakade som om den var tillagad av änglar!!!" Hihihi det var nog det gulligaste jag läst på länge! :-D Kram på dig och fortsatt lycka till med viktnedgången.

    SvaraRadera