torsdag 16 juni 2011

Klarat ett delmål!!

Jag kom ju på idag när jag var på väg hem att jag har ju klarat delmål ett!!
Det var ju att komma under 90 kg, och nu har jag gjort det.

Men jag vet inte vad jag ska belöna mig med.
Jag håller mig på avstånd från godis och chips, och det känns inte heller som en lämplig belöning.
Kläder vill jag inte köpa nu, jag kommer ju att gå ned mer, så det känns "onödigt" att slänga pengar på det.
Scrapgrejor går också bort då jag inte ska handla nåt...

Men jag funderar på att lägga undan lite pengar så jag kan göra en....
Bukplastik...
Det skulle jag verkligen vilja göra, men jag vet inte om jag vågar ännu :/
Jag får fundera!

Ha en trevlig kväll

..och vad har DU för belöningssystem??

3 kommentarer:

  1. En spabehandling kanske? Jag har satt en spadag som belöning när jag har gått ner 10 kg... :) Du är ju värd nåt riktigt mysigt när du nått ditt delmål!

    SvaraRadera
  2. Jag håller lite med Therés - något feel good som inte har med mat att göra. Klippa sig & göra slingor, ansiktsbehandling, köpa nya fina kläder... :-)

    SvaraRadera
  3. ...Eller lägg undan en peng för varje delmål som du sedan har att shoppa kläder för när du vill! Jag har gått ner 17 kg nu och man behöver fler nya kläder under resans gång än man tror. Häromdagen insåg jag tex. att inga bh:ar passar längre (suck...varför försvinner inte fettet från höfterna istället?) och bara såna inköp kostar ju en rejäl slant.

    SvaraRadera