onsdag 29 juni 2011

Phuuuuu så varmt!

Jag hoppas man förlorar fläsk också när det är så varmt!
Det blir bara små, korta promenader nu när det är så varmt,
jag orkar bara inte, jag svettas som ett svin...

Jag har ett litet dilemma...
Jag fyller år på fredag och jag hade ingen större lust med att äta en massa tårta.


Jag hade tänkt gå ned 8 kg denna månad,
så jag kommer ned till 80 kg den 1:a augusti!
Det är ju inte säkert att jag kommer ned till 80, men det skulle vara så sköööönt!
Så, jag hoppar nog tårtan...
Inte är man väl ofin för det va ;)


Ha en underbar dag!!



1 kommentar:

  1. Jag tycker nog snarare att det är ofint att bjuda dig på tårta när du kämpar så för att gå NER i vikt!!! Det går väl att ha nån typ av plockbord med massa smårätter och nyttigheter istället för tårta?

    Grattis i förskott! Kramar!

    SvaraRadera