tisdag 18 september 2012

Hej hösten!!

Jag älskar hösten!!
Alla vackra färger, den klara, krispiga luften och de vackra dagarna.
Hösten är förutom julen min bästa tid.


Jag längtar redan efter torsdagens spinningpass!
Kan man som tjockis bli beroende av spinning?!??
...tydligen :D

Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund, sedan blir det dammsugning!

Jag funderar jag på att lösa ett gymkort. Men jag måste väl först å främst använda upp mitt zumbakort innan jag påbörjar nåt nytt...

- Bloggar i farten med min iPhone

2 kommentarer:

  1. Håller med dig om att hösten är härlig! Visst kan man bli beroende, oavsett vikt eller ålder ;)

    SvaraRadera
  2. Hösten är så fantastiskt vacker med sina underbara härliga färger, färger som man verkligen blir glad av. Den kalla krispiga luften är också helt underbar. Kram på're!

    SvaraRadera