måndag 24 september 2012

Mina nyyyya spinningskoooor!!!

Idag när vi satt på vår utbildningsdag på jobbet fick jag ett sms om att mina skor fanns att hämta ut!
Glad som 17 sprang jag och hämtade dem så fort vi slutade för dagen. Men när jag öppnade kartongen fick jag en smärre chock!!


Lila...?

Färgblind??
Gnuggade ögonen vred lite på kartongen, men nä... Fortfarande lila.


Fast snygga på foten och galet sköna!!!
Så trots de är lila (inte alls min favvofärg) så får de stanna.
Jag surfade in på sidan där jag köpte dem, och trots att bilden visar rosa spinnskor så står det i texten att de är lila och vita... Jag är dålig på att läsa och några rosa-vita går inte att uppbringa, TYVÄRR!!

-Bloggar i farten med min iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag har en bekant som är så förtjust i lila att hon målat sitt hus lila ;)

    SvaraRadera
  2. De var superfina!!! Mina är för svarta och grå, så trist!!

    SvaraRadera