tisdag 11 september 2012

Hur ska man hinna..? :(


Nu när jag sitter här och funderar så känner jag lite sorg att jag inte riktigt hinner med allt jag skulle vilja, jag orkar bara inte!! Både träning och mat, hus, hem, barn

Det känns irriterande och frustrerande, och jag blir arrrg!
Jag vet ju att jag får mer energi framöver, men just nu känns det såå frustrerande!
Jag längtar efter den sommar som aldrig blev, alla cykelturer som jag aldrig hann med och ja, allt annat som jag vill men inte hinner/orkar med!
Usch, jag är nog lite seretoninlåg nu...
Borde trycka i mig lite choklad så jag blir lite euroforisk!! Hahaaa
Näeh, det är kanske tur att man inte gillar choklad, för då hade jag nog vägt 200 kg...

Nä, imorgon -Ny dag och nya tag!

2 kommentarer:

  1. Ingen idé att gräma sig för det som inte blev ;)
    Det finns alltid något positivt att lyfta fram varje dag, hur litet det än är. Försök fokusera på det så ska du se att humör och ork återvänder. Och du, det är nog inte meningen att vi ska hinna med allt :)

    SvaraRadera
  2. Här kommer ett lass kramar! Sånt ger påslag i serotoninet hoppas jag! =) Man hinner inte allt! Planera och stoppa in det som funkar. Resten stryks med gott samvete. Du rockar!

    SvaraRadera