lördag 6 april 2013

Maten...

Ja, jag suger på att planera mat och tänka på hur jag egentligen tänker gå tillväga. Jag är ju en gammal viktväktare ut i fingerspetsarna när det gäller att gå ned, men jag är en mat/godismissbrukare när det gäller det vardagliga livet. What to do..? Ja, det gäller nog att bestämma sig. En gång för alla... (som jag redan gjort typ tusen gånger :/ ) Innan alla sjukstugor så gick jag på liberal LCHF och på 2 veckor gick jag ned dryga 3 kg. 2 kilo redan första veckan! Wihoo!! Men sedan då..? Ja, det tog lixom slut på motivation. Lite som vanligt...

Jag skulle inte heller äta godis under april, och hur har det gått då? Ja, inte direkt lysande... Igår åt jag minsann godis och lite chips också, jag är asigt trött och jag längtar efter att gå på gymmet, fast jag är lite fjompig och törs inte riktigt gå dit själv. Jättetöntigt, jag vet.. men jag är sån, det kommer att gå hur bra som helst att gå dit själv sedan, men innan jag har varit där själv en gång är jag sååå himla löjlig!! Nåväl, jag får verkligen ta mig i kragen och släpa mig till gymmet!

Just nu känns att skit, och jag känner mig bara trött, trött, tröööööött. Jag fattar inte vad det är för fel, då alla  andra är så pigga och prisar vårljuset som kommit. Jag är bara trött som en gnu, men har ändå ingen god nattsömn (förmodligen orsaken till tröttheten). När jag löste träningskortet och var på gymmet så sovde jag svinbra, så det är bara att sluta vara en mes och gå på gymmet igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar