söndag 7 april 2013

Nypeppad!

Vad hände? Helt plötsligt hade jag världens jättepepp, och satte igång med att skriva matlista, frukostar och mellisar för att undvika att jag småäter en massa onyttigt. Kanske var det nya Iform tidningen som jag läste på morgonen som gav mig extra pepp..? Ja, jag vill i allafall ha en kettlebell.



Efter middag satt jag mig för att vila maten med ett avsnitt sex and the city, och när jag sett ett avsnitt så drog jag ut på en prommis! Så himla skönt. Fast det var lite kallt... så är det när man bor i norrland. Jag hade underställ och fleece, och med en god maschfart så höll jag mig varm.

När jag kom hem så blev det lite frukt och keso, gott! Nu ska jag nanna kudden, för imorgon är det ny vecka och nya tag!

1 kommentar:

  1. Keso och frukt brukar jag också äta efter en rask promenad eller lätt joggingtur Gott och nyttigt!

    SvaraRadera