söndag 14 april 2013

Peppad på gym!

Jaha, söndagen ligger framför mig och dottern är och gör sin konfa, sonen sover, maken jobbar och jag vill gymma! Men går det då..?
Nä, såklart inte, eftersom gymmet är stängt på söndagar.

Ah, well, jag får ta mina vikter här hemma och dra lite hemma träning, och kanske en promenad i det fantastiska vädret!! Tyvärr blir min ischias mycket sämre när jag är ute och powerwalkar. Jag kanske måste ringa läkaren för att få lite tips hur jag blir av med den! Ischias är väl sånt man har när man är gravid...? (jag är så INTE gravid) Eller kommer det från ryggen? Ja, nog om det, jag surfade runt på nätet efter nya gymskor och nya träningsthigts (jag har snart tvättat ihjäl dom jag har) och tänkte först beställa en kettlebell, men jag vet inte, jag blev som halv snål.. Dumsnål är nog ett bättre ord! Behöver man en kettlebell? Ja, jag vet inte, ska kolla på gymmet om det finns nån och testa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar