lördag 13 april 2013

WOOP WOOP!!

Jag blev så himla glad och upprymd i tisdags när jag klev på vågen (jag hade lite för bråttom till jobbet i måndags, så jag hann inte alls väga mig).

Den visade glada minus 1,8 kg!! 


Jag blev så himla glad!! Och den kost jag äter..? Ja, det är nog lite viktväktarkost som jag fallit tillbaka på, fast jag skippar lite kolhydrater. Jag har inte tagit bort dem helt ur kosten, utan helt sonika bara minskat dem! Jag undviker pasta (mest bara för att jag inte gillar pasta) mindre av potatis och riset då..? ÅH detta riiiis, jag ÄLSKAR ris så mycket! Så det är svårt att minska på det, men jag försöker. Mackor försöker jag skippa helt, inte lätt, men det går. Och godiset då... ja, det går inte alls som jag tänkt! Jag åt godis igår, men ingen stor mängd egentligen, så jag kör på det istället för att helt slopa godiset. Jag har kommit in i sånt flyt med min kost nu, så jag tar inga chanser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar