måndag 13 augusti 2012

Aldrig mer godis...

Det känns lite trist, men jag tror nog jag måste säga adjö till mitt älskade godis för alltid.


Det känns inte så jobbigt just nu, men det kommer att bli!!!
När jag sedan gått ned så kommer jag att fylla på med nötter och bär, och även frukt som "godis". Frukten är ju lite sorglig att jag bör undvika, jag älskar russin, dadlar och torkade aprikoser... Och när jag tänker efter så är det ju inte så konstigt, dom är ju proppfulla med socker :-/
Aja, så är det!

-Bloggar i farten med min iPhone

2 kommentarer:

  1. Kan man njuta av en enda lite godisbit ibland så må det väl vara hänt, men kanske är du som jag.... minst en näve åt gången?! Då är det bättre att låta bli helt, tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, Gitsan! Jag är en sådan som äter mig själv ur skålen om den står framme, jag måste helt enkelt välja bort den!
      Jag tror ändå att det är helt okej att vara utan godis, jag kan nog göra grönsaksstavar och dippa, och kanske några smarriga LCHF chokladbollar! :)

      Radera