söndag 26 augusti 2012

Plocka ur batterierna...?

Jag ska ta en vägar semester!!
Vågen ska få vila nu, flera veckor så att jag inte behöver stressas av den. Jag har verkligen en hat-kärlek till vågen...

Det blir så att när jag väger mig (och verkligen har kämpat) och vågen bara visar att jag gått ned några ynka hekton så blir jag så besviken och tar gärna tröst i godis, tyvärr!!!


Så min nya strategi är att strunta i vågen, köra på med min lågkolhydratkost och arbeta för att bli av med sockerberoendet! Jag vet vad jag väger nu, och jag funderar på allvar att plocka ut batterierna ur vågen så jag inte luras av att väga mig!!!

- Bloggar i farten med min iPhone

1 kommentar:

  1. Vågen kan nog vara stressande för en del. Då är det nog bra att ställa unden den. Vill du mäta något kan du kanske plocka fram ditt måttband istället.

    SvaraRadera