tisdag 8 maj 2012

Aaaaaj!!!

Skoskav deluxe är inte att leka med... Jag har ett Compeed skavsårsplåster som funkar toppen!! Men jag fnular huruvida jag kan promenera eller inte...
Jag skulle ju kunna gå sakta, men frågan är om det ger nåt? Kanske bättre att köra motionscykel?

Idag pratade jag med en av föräldrarna som har barnen på mitt jobb, om ett löpband :) jag tror jag ska investera i ett sådant!!
Fast först loose weight så min kropp orkar :)

Rolig post i lådan idag!!


Jag ska läsa den ikväll, nu blir det tvätt och städ :)

Tjingeling!!

- Bloggar i farten med min iPhone

1 kommentar:

  1. Härligt med en peppande tidning att läsa! Min svärmor har investerat i ett löpband och hon brukar gå på det i 30 minuter de dagar hon inte går ut o går. Jag har ett stillasittande inomhusjobb så jag behöver både motion och friskluft så utomhuspromenader är att föredra för mig :)

    SvaraRadera