onsdag 16 maj 2012

Ååååh :(

Jag är så sjukt godis/kak/sötsugen idag så det gör ont!!!
Fattar inte, jag har i princip varit utan godis ASLÄNGE och nu kommer godissuget!

Tyvärr satte jag i mig 4 kakor innan jag hann bromsa mig själv och nu är jag sur och arg på mig själv :-/

Nåväl, bara att ta nya tag!!
Man ska aldrig blicka bakåt, då man inte kan påverka det som redan hänt... Det jag kan göra är att påverka framtiden och forma den som jag vill :D


Tjingeliiiing!!

- Bloggar i farten med min iPhone

1 kommentar:

  1. Det enklaste är väl kanske att inte ha nåt sötsliskigt hemma (kakor, godis, glass osv) så blir det jobbigare att få i sig sånt som är onyttigt.
    När jag var med i Vv så var jag jätteduktig att undvika sånt förutom på måndagar när jag hade min veckovägning o så unnade jag mig 10 st godisar på lunchen om jag hade points över. Det var veckans höjdpunkt. Som jag njöt av dessa 10 godisar...
    Total avhållsamhet av sött funkar inte för mig men för endel funkar det alla tiders. Det gäller ju att besluta sig för vad som passar för en själv och tillåta sig att äta om det är ok och inte blir besviken om man äter.

    SvaraRadera