måndag 14 maj 2012

Nya träningskläder...

Jag måste inköpa nya träningskläder! Just nu har jag ett par välnötta mjukisbrallor och underställströja när jag promenerar ute, men jag måste köpa nytt!
Kikade i Ellos och hittade en hel del roliga träningskläder och jag ska även investera i hantlar.
Jag tränar benen med promenad och cykling men jag får ingen träning för armarna... Så jag ska googla fram nåt bra armprogram och köra lite hantlar så det blir en mer helkroppskörning, eller ja... Armar och ben iaf :)



- Bloggar i farten med min iPhone

1 kommentar:

  1. Jag köpte träningskläder ifjol på Stadium. De hade en massa paketpriser på byxor o jacka samt korta byxor o t-shirt som jag kombinerade med att utnyttja rabatt som man får när man blir kontokund å dessutom bonusgrundade inköp. "Fick" varor för närmare 2500 kr men betalade bara halva priset. Tyckte att det var kanon o att jag var värd det ;o)) Blev svart o knallcerise = mina färger :o))

    SvaraRadera