fredag 4 maj 2012

Fredags problematik...

Vi har alltid fredagsmys och med det så innebär det chips, godis och dricka.
Mitt dilemma är om jag ska hoppa över godis och chips helt eller om jag ska äta lite.
Vad är mer nyttigt tro? Godis eller chips?? Förmodligen lika onyttigt, men jag inbillar mig att chips är mer onyttigt, eftersom de är salta och salt binder mer vätska i kroppen =man väger mer...
Förmodligen bara dumt och osant tänk, men så spekulerar jag :)


- Bloggar i farten med min iPhone

1 kommentar:

  1. För mig funkar det inte att ha helt fritt från godis o sötsaker när jag försöker gå ner. Utan det funkar bättre om jag tillåter mig att njuta lite jag också. Alternativet är att ingen äter godis o chips utan gör istället grönsaksdip till fredagsmys. Blanda chipsdipen i fil istället för gräddfil. Funkar bra det också!

    SvaraRadera