lördag 5 maj 2012

Jag har bestämt min morot!

Jag har alltid haft svårt för att ha en "morot" för att peppa mig.
Ofta är det så att jag köper det jag vill ha.
För ett tag sedan så tänkte jag att några underbara Ester Elenora klänningar skulle vara min morot, men nej...
Inte det!

Men nu har jag kommit på en toppen morot :D

En iPhone 4s

Sedan när jag nått målvikt så blir belöningen denna.
Rosa utbytesglas.... 
Wiiii Happy!!

Så summan av kardemumman är när jag gått ned hälften så får jag köpa en iPhone 4s
Då väger jag 72,6 kg.

När jag gått i mål hade jag tänkt väga 55 kg.
Nu vet jag inte om jag tar mig dit, jag är ju äldre och därmed är det svårare att gå ned :(
Men jag hoppas ju...

Tjingeling!!


1 kommentar:

  1. Även riktiga morötter är gott o rosa kan aaaaaldrig bli fel så heja dig :))))

    SvaraRadera