torsdag 12 juli 2012

Gratis ljudbok!

Jag har blivit utvald i Buzzadors kampanj att få förmånen att lyssna på böcker i mobilen från Storytel 
2500 böcker i sortimentet att välja bland! Jo jag tackar! Den här semestern kommer att bli toppen :) 

Inte nog med det, mina vänner får också testa en gratis ljudbok från Storytel under min Buzzningstid. Man förbinder sig inte till något...bara till att lyssna på en gratis ljudbok via mobilen. Just i skrivade stund har jag fem inbjudningar, skriv er mailadress i detta inlägg :)

Med en ljudbok i öronen på promenaderna och på löpbandet, det känns som det inte tar så lång tid då :D
Ni har inget att förlora, bara massor att vinna! Jag blev helt såld på ljudböckerna... så jag kommer att fortsätta vara medlem såklart.







Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Kamilla_I):


Äsch, jag får inte till länken :( Får kolla vidare!!

3 kommentarer:

  1. Haha, EN extra runda? I mitt fall handlar det nog om närmare 21 som den godisråtta jag är :P Jag kan hålla mig undan det mesta, men inte godis, tur man inte kan bli anorektiker iaf ;) Men du har skönt inställning iaf, tycker det är helt okej att äta godis om man inser att det kanske inte funkar utan aktiviteten före eller efter :) Kan jag anta att jag hittat en likasinnad godisråtta kanske? ;) Tänk om godis byggde Jillians kropp, satan så snygg jag skulle va... ;)

    SvaraRadera
  2. Storytel är kanon! Jag testade och blev medlem direkt. =) Så skönt att ha en bok i öronen när man tränar/promenerar!

    SvaraRadera