söndag 1 juli 2012

Skit, skit, SKIT, skit!!

Ursäkta mitt dåliga ordval, men jag är sååå arg på mig själv!
V. 26 kan jag säga är inte alls en bra vecka!
Jag har ätit, ätit och ätit :(
Inte räknat points, inte haft dåligt samvete över glass, godis och utemat!
Idag fyller jag år och jag åt 2 bitar smörgåstårta utan att skämmas.
Veckan har varit nästintill motionslös dessutom!
Så, imorgon kommer jag inte att väga mig.
Jag orkar inte ta nederlaget i det plus som kommer att finnas på den imorgon, utan jag ska stryka ett streck över allt och börja på en ny kula imorgon!

Jag kände mig så fet och ful, men så fick jag syn på dessa...


Så, ny dag, nya tag!!


2 kommentarer:

  1. Absolut! Jag är på din sida! Det är ingen idé att gräva ner sig. Hoppas nästa vecka går bättre.

    SvaraRadera
  2. Håller med du! Det som är gjort är gjort. Bara att resa sig upp, skaka av sig misstagen och ta sig upp på banan igen! Du klarar det! *kram*

    SvaraRadera