fredag 6 juli 2012

Onsdag och torsdags steg...

...blev inte mindre än 20 155 steg.
Jag körde ihop de två dagarna för att jag missade helt att nollställa stegräknaren igår!

Dessutom så övervann jag en rädsla hos mig själv och det kändes helt fantastiskt!!
Jag är väldigt rädd för att jag ska stöta på björnar när jag är ute i naturen, och det finns en underbar sträcka som är ca 7 km lång i närheten där jag bor. Där brukar jag gå med mannen eller systern, för jag törs inte gå den själv, eftersom jag tror att björnarna lurar runt hörnet och vill äta mig! (löjligt, jag vet!)
Men igår, IGÅR, gick jag hela rundan själv
Visst var jag rädd, men ingen björn kom och ville äta en tjockis !!

1 kommentar:

  1. Hihi, men va underbart att du övervann rädslan!! Bra gjort!! Nästa gång får du sjunga högt ute i skogen så kan du vara säker på att björnarna springer åt andra hållet. Det gör dom oavsett hur fint du sjunger så ta inte illa upp nu ;)

    SvaraRadera